دنیای ستارگان...

دنیای ستارگان






نظرات شما عزیزان:

حبیب
ساعت21:01---27 مرداد 1392
سلام نازنین جان مرسی که اومدی خوشحال شدم

حبیب
ساعت21:38---17 مرداد 1392
سلام نازنین جان چه عجب یادی ازما کردی ؟............نمایشگاه 16شهریور برگزار میشه

zhale
ساعت12:41---13 مرداد 1392
سلام نازنییییییییییینی خوبی
پاسخ:سلام آبجی ژاله فدای تو ... چند بار اومدم وبت پیام گذاشتم ولی ثبت نشد


حبیب
ساعت16:20---8 مرداد 1392
سلام نازنین خانوم مرسی که اومدی شما همیشه راجبه کارام به من لطف داشتین

حبيب الله
ساعت9:51---5 مرداد 1392
من از تمام آسمان یک باران را میخواهم

ازتمام زمین یک خیابان را



واز تمام تو

یک دست که قفل شود در دست من...


حبیب
ساعت18:30---28 تير 1392
سلام نازنین خانوم خوبی کم پیدایی با پیش ما
پاسخ:سلام من همیشه به وب شما سر میزنم اینقدر هنرهاتون دلنشین هست که نمیشه نیومد ولی دیگه اصلا حوصله سرزدن به وبلاگ خودم رو ندارم


zhale
ساعت21:36---16 تير 1392
سلام نازنینی یکم درگیر بودم ، میام نت به یادتم چند وقت پیشم کامنت کذاشتم ولی ثبت نشد....
پاسخ: عزییییزی گلم مرسی منم به یادتم


الهه
ساعت20:04---29 خرداد 1392
عالي
پاسخ:مرسی الهه جان


حبیب
ساعت10:37---25 خرداد 1392
سلام خوبی مرسی که اومدی نظرتو دادی .من هیچ هنری بلد نیستم بعضی وقتا میشینم الکی چیزی میکشم .نازنین خانوم من لینکت کردم دوست داشتی لینکم کن

حبیب
ساعت15:35---9 خرداد 1392
سلام نازنین خانوم

از اینکه وبلاگ خوبی داری شکی نیست

ولی چرا اینقدر غمناک

کمی شادش کن

سری هم به من بزنی بد نیست چند سری از نقاشی هامو گذاشتم ببین چطور هستن مرسی
پاسخ: سلام ممنون. از بس غمگین نوشتم عادت کردم. الان میام وبت ....


هرکی
ساعت18:08---30 ارديبهشت 1392
سلام بیست

محمد
ساعت21:30---23 ارديبهشت 1392
سلام نازنین خانوم واقعا زحمت می کشید خسته نباشید منم شمارو لینک کردم اگر اشکالی نداشته باشه من شمارو توIDواضافه کردم لطفا درخواست من بپزیرید

محمد
ساعت20:35---22 ارديبهشت 1392
سلام نازنین خانوم ویلاگ زیبایی دارید آگر مایلید تبادل لینک کنیم

✿☆ نــــــــــــــــارنـجـــــــی ☆✿
ساعت0:41---14 فروردين 1392
سلام آبجی نازنین گلم
خوبین؟
وای خیلی ممنون که به "کوچه های دلتنگی"من اومدین و اونو با حضورتون منورش کردین
وب جالب و متفاوتی دارین
هم وب و هم نوشته ها و هم عکساتون متفاوت و جالبن
خیلی نسبت به بنده لطف دارین ممنونتونم
خوشال میشم بیشتر تو وب خودتون ببینمتون
1000تا..


✿☆ نــــــــــــــــارنـجـــــــی ☆✿
ساعت0:39---14 فروردين 1392
برا آبجی نازنین گلم
برا آبجی نازنین گلم
برا آبجی نازنین گلم
برا آبجی نازنین گلم
برا آبجی نازنین گلم
برا آبجی نازنین گلم


کتایون
ساعت23:07---12 فروردين 1392
سلاااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااام
سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اام
سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااا اااااااام
سلاااااااااااااااااااااااااا م
سلاااااااااااااااااااام
سلااااااااااااااام
سلاااااااااام
سلاااااام
سلاااام
سلاام
سلام
.♥
.♥
..♥
...♥
....♥
.....♥آپم بهم سر بزني خوشحالم مي‌كني
......♥......................♥...♥
..........♥.............♥............♥
..............♥.....♥...................♥
...................♥.....................♥
................♥......♥..............♥
..............♥.............♥....♥
.............♥
...........♥منتظرتم
.........♥
......♥
....♥


کتایون
ساعت0:13---9 فروردين 1392
سلام نازنین جان وبلاگ شیک و شکیلی داری لینک شدی هم تو وبلاگم هم تو دلم

رویا
ساعت9:31---13 اسفند 1391
سلام واقعا وب زیبایی خسته نباشی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ یک شنبه 6 اسفند 1398برچسب:,سـاعت 18:17 نويسنده نازنین
яima